Literatura o umetniku

Literatura o umetniku

  • Badovinac, Zdenka: Kardinalne točke umetnosti: koeksistenca novih umetniških geografij. Slovenski umetniki na 45. Beneškem bienalu. Ars Vivendi 1993, 18, pp. 86–91.
  • ead.: The Art Scene in Slovenia during a Time of political and social Change in the Balkans. Artworld Europe May-June 1994, IV/4, pp. 3–5.
  • ead.: Beneško ogledalo / Venetian Mirror / Specchio Veneziano, v/in: V. S. S. D. Slovenski paviljon / Slovene Pavilion / Padiglione della Slovenia (Ateneo San Basso 7. 6. 29. 8. 1995), XLVI Esposizione Internazionale d'arte La Biennale di Venezia, Moderna galerija / Museum of Modern Art / Museo d'arte moderna, Ljubljana, 1995. Ljubljana, Moderna galerija, 1995. Razstavni katalog.
  • ead.: Slovene Art as a Collection of the P.A.R.A.S.I.T.E. Museum / Die slowenische Kunst als Sammlung des P.A.R.A.S.I.T.E. Museums / A szlovén müvészet, mint a P.A.R.A.S.I.T.E. Mūzeum gyüjtemény, v /in: P.A.R.A.S.I.T.E. Museum Gyüjteménye / Sammlung / Collection. Ljubljana, Moderna galerija, 1995. Razstavni katalog.
  • ead.: V.S.S.D. na Beneškem bienalu. Ars Vivendi junij 1995, 26, p. 58.
  • ead.: Zdenka Badovinac. Direktorica Moderne galerije. Intervju. Fokus magazin julij–avgust 1995, 31–32, pp. 34–37.
  • Baker, Keneth: Messages Written In the Sand. San Francisco Chronicle 22. 7. 2000, p. E 1.
  • Balantič, Polona: "Razrahljani" koncept kipa Alena Ožbolta. Razstava Ensembles–prostorski rebusi / Kamen na nebu.
  • https://www.rtvslo.si/kultura/razstave/razrahljani-koncept-kipa-alena-ozbolta/156291, 22. 8. 2008.
  • Baričević, Marina: Šetnja krajolicima utopije. Kartografi – Geo-gnostičke projekcije za 21. stoljeće ili najveća smotra umjetničkih zemlovida kojom se Hrvatska opet uprisustvila u svijetu. Novi list (Rijeka) 15. 6. 1997, p. 7.
  • Barilli, Renato: V.S.S.D., v/in: V. S. S. D. Slovenski paviljon / Slovene Pavilion / Padiglione della Slovenia (Ateneo San Basso 7. 6. 29. 8. 1995), XLVI Esposizione Internazionale d'arte La Biennale di Venezia, Moderna galerija / Museum of Modern Art / Museo d'arte moderna, Ljubljana, 1995. Ljubljana, Moderna galerija, 1995. Razstavni katalog.
  • Bassin, Aleksander: Razvoj slovenske kiparske misli / The Development of Slovenian Sculptural Thought, v/in: Razvoj slovenske kiparske misli / The Development of Slovenian Sculptural Thought. Ob 35-letnici Društva likovnih umetnikov Ljubljana / Celebrating the 35th Anniversary of the Ljubljana Fine Artists Society. Ljubljana, Akademija za likovno umetnost in oblikovanje; Društvo likovnih umetnikov, 2017.
  • Bašin, Miloš: Likovne umetnine darovanj in odpotovanj / Fine-Art Works of Presentations and Departures (Abstract), v/in: Alen Ožbolt. Pisma / Letters 1995–2003. Ljubljana, Bežigrajska galerija, 2003. Razstavni katalog.
  • Beja, Boris: Čakajoči. Klik: arhitektura, oblikovanje in novi mediji, junij 2010. 119, pp. 38–39.
  • id.: Mesečnik. Tretji človek. https://siol.net/trendi/svet-znanih/mesecnik-tretji-clovek-103305, 11. 8. 2012.
  • id.: Stenske skulpture Alena Ožbolta. https://siol.net/trendi/svet-znanih/stenske-skulpture-alena-ozbolta-159989, 14. 12. 2012.
  • Beskid, Vladimir: Laboratóriá, zóny, miesta / The Laboratories, Zones, Places, v/in: Laboratórium Vysoké Tatry 1994. Mezinárodné vytvarné sympózium / International Art Symposium. Poprad, Tatranská galéria, 1994. Razstavni katalog.
  • Borchhardt Birbaumer, Brigitte: Alchemismus in der Kunstkammer. Ausstellung in der Kunsthalle Exnergasse. Wiener Zeitung 25.07.1993.
  • Borčić, Barbara: Nadzorovan koncept. Razgledi 2. 4. 1993, 7 (990), p. 45.
  • Bovcon, Narvika: Ljubezen je bojno polje. Ampak November 2005, 11, pp. 71–72.
  • Brejc, Tomaž: Slikarske metamorfoze: Equrna 19821992. Fragmenti iz minulega desetletja. Ljubljana, Galerija Equrna, 1992.
  • id.: Equrna Gallery: The First Decade. MM/Marketing Magazine (English ed.) May 1992, pp. 28–29.
  • id.: Slovenska umetnost v začetku devetdesetih. Nekaj kritičnih opazovanj /Slovenian Art in the Early 1990s. Some Critical Observations. Sinteza 1992, 91–94, pp. 31–42.
    • Ponatis v/in Tomaž Brejc: Iz modernizma v postmodernizem II: eseji. Piran, Obalne galerije, 2000 (Edicija Artes), pp. 371–392.
    • Ponatis v/in: Razširjeni prostori umetnosti. Slovenska umetnost 1985–1995 / Art in Extended Spaces. Slovene Art 1985-1995, pp. 232–239. Ljubljana, Moderna galerija, 2004. Razstavni katalog (Zbornik).
  • id.: tekst v/in: Angelske prisotnosti. Slike – pesmi. Ljubljana, galerija Equrna, 1994. Razstavni katalog.
  • id.: Interregnum, v/in: U3. 1. Trienale sodobne slovenske umetnosti. Ljubljana, Moderna galerija, 1994. Razstavni katalog.
  • id.: Umetniška zbirka Factor banke (Mojstrovine slovenskega postmodernizma); V.S.S.D., v/in: Factor banka. Iz umetniške zbirke. Ljubljana, Factor Banka, s. a. [1997].
  • id.: Stoletje slikarstva. (Likovna zbirka Factor banke v letu 2000); V.S.S.D., v/in: Likovna zbirka Factor Banke. Ljubljana, Factor Banka d. d., 2000.
  • id.: Kronologija slovenskega kiparstva po letu 1975, v/in: Kiparstvo danes. Komponente, stičišča in presečišča. Celje, Galerija sodobne umetnosti, 2010. Razstavni katalog.
  • Brulc, Matjaž: Photo-graph. Likovna razstava. Deloskop 27. 1. 2005, 49, p. 55.
  • Bugarič, Boštjan: Preobrazbe mesta in konec javnega, v/in: Alen Ožbolt. “Ensembles prostorski rebusi”. Kamen na nebu. Ljubljana, Zavod za kiparstvo, 2009. Razstavni katalog.
  • Cafnik, Samo: Artefakti – embalaža za dvobožje / Artifacts – Envelope for Duality of Gods, v/in: Artefakti. Embalaža za dvobožje. Ljubljana, Galerija Škuc, 1991. Razstavni katalog (zloženka).
  • Cameron, Stuart: tekst v/in: V.S.S.D. Cardiff: Chapter Arts Centre, 1994. Razstavni katalog.
  • Cerovac, Branko: Znaš li slikaru svoj dug. VSSD – Muzej. Rival (Rijeka) 1989, 3–4, pp. 178–182.
  • id.: Pogled u kaos. Pogled i kaos. Splet pitanja, v/in: Pogled u kaos. Rijeka, Moderna galerija, Mali salon, 1992. Razstavni katalog.
  • id.: Anketa, v /in: V.S.S.D. 20 let pred tem / V.S.S.D. 20 Years Before. Ljubljana, Galerija Škuc, 2007. Razstavni katalog.
  • Colner, Miha: Art-area. Radio Študent, 26. 9. 2007.
  • id.: Javni prostor v precepu. Alen Ožbolt, Ensembles – prostorski rebus / Kamen na nebu. Dnevnik 9. 8. 2008, 184, p. 17.
  • id.: Alen Ožbolt. Ceci n’est pas une photographie, v/in: Alen Ožbolt. Ceci n'est pas une photographie. Prostori fotografije / Na, nad, pod, čez fotografijo / Ceci n'est pas une photographie. Spaces of Photography / On, Above, Below, Over Photography. Ljubljana, Photon – Center za sodobno fotografijo, 2015. Razstavni katalog (zloženka).
  • id.: Sprijena umetnost brez predgovorov. Dnevnik 1. 4. 2017, 76, p. 34.
  • Crowther, Paul: The Language of Twentieth-Century Art. A Conceptual History. (Leaving the Twentieth Century: A
  • Future for Art). London; New Haven: Yale University Press, 1997.
  • Recenzija: Lynton, Robert: What's in, what's art. Paul Crowther: The Language of Twentieth-Century Art. The Times Literary Supplement 24. 4. 1998, 4960, p. 20.
  • id.: Manieristične vizije; Slovenija in bodočnost umetnosti / Manneristic Visions; Slovenia and the Future of Art, v/in: Galerija Equrna / Equrna Gallery 1996 2000. Ljubljana, Galerija Equrna, 2000, pp. 3–17.
  • De Brea, Diego: Kritike na kratko. Duša ali meso? Razgledi 27. 5. 1994, 11, p. 45.
  • Di Pietroantonio, Giacinto: Umjetnost: ta mala velika stvar, v/in: Fra-Yu-Kult. Frakcija jugoslavenske kulture. Kolekcija franjevačkog samostana Široki Brijeg / Fraction of Yugoslavian Culture Fra-Yu-Kult Collection of Franciscan Monastery Široki Brijeg. Muzej Široki Brijeg, 1990. Razstavni katalog.
  • Dolar, Mladen: tekst v/in: V. S. S. D. Ljubljana, Moderna galerija, Mala galerija, 1992. Razstavni katalog.
  • Domjan, Alenka: Alen Ožbolt: Črni oblak, bela snov in lažni ognji (avtorski projekt in situ), v/in: Zgodbe časa. Žalec, Zavod za kulturo, šport in turizem, 2018. Razstavni katalog (zloženka).
  • Fele, Klemen: Dva pogleda do umetnosti oblik. Ljubljanska galerija Škuc gosti razstavo Ljubezen je bojno polje Alena Ožbolta in Žiga Kariža. Finance 3. 10. 2005, 191, p. 28.
  • Fiedler, Peter-Alexander: Urwortmuseum zum Start der Doppel-Galerie. Thüringische Landeszeiting (Weimar) 24.10.1995.
  • Figelj, Klavdija: Dekor elite. Primorske novice 21. 11. 2005, 269, p. 20.
  • Fonda, Aurora: Spray International. Slovenia. Juliet (Trst/Trieste) ottobre 1994, 69, p. 60.
  • Forstnerič Hajnšek, Melita : Zgodbe časa v zaskvotani graščini. Maks Kavčič, Miha Maleš, Marij Pregelj in avtorski projekt in situ Alena Ožbolta Črni oblak, bela snov in lažni ognji. Večer 120, 28. 5. 2018, p. 10.
  • Gabrijelčič, Marko: Benetke so, Venezia e'. Katedra (Maribor) oktober 1993, 1, pp. 18–19.
  • id.: Zaradi umetelnosti. Sto let beneškega likovnega bienala. Delo 17. 6. 1995, 138, Sobotna priloga, p. 41.
  • Odziv v Pismih bralcev Alen Ožbolt, za VSSD, Delo 1. 7. 1995, 150, š. 42.
  • Geha, Katie: tekst v/in: Ljubezen je bojno polje / Love is a Battlefield. Žiga Kariž, Alen Ožbolt and Primož Čučnik
  • Wichita, KS, Ulrich Museum of Art, Wichita State University, 2006. Razstavni katalog.
  • Gnamuš, Nadja: In a dialogue of differences / Dans un dialogue des differences / V dialogu razlik, v/in: Impressions of Infinity – Images from Slovenia / Impressions d’infini – images de Slovènie / Utrinki iz neskončnosit – podobe iz Slovenije. Bruselj / Brussel, European Economic and Social Committee, 2008 pp. 18–39. Razstavni katalog.
  • ead.: Objekti brez naslova,v/in: Alen Ožbolt. Brez naslova / Untitled. Ljubljana, Galerija Škuc, 2014, pp. 59–64. Razstavni katalog.
  • Gögger, Christian: tekst v/in: Europa ’94. Junge Europäiesche Kunst in München. München, Hypo–Kulturstiftung, 1994. Razstavni katalog.
  • Golinski, Hans Günter: The Push Forward Into Space. The Current Arts Scene in Slovenia / Der Dragn in den Raum. Die aktuelle Kunstszene in Slowenien / Betörés a térbe. Szlovénia maj müvészetéröl, v/in: P.A.R.A.S.I.T.E. Museum Gyüjteménye / Sammlung / Collection. Ljubljana, Moderna galerija, 1995. Razstavni katalog.
  • Gorenec, Bojan: O zastavku sublimnega. M’ars 1991, 4/1992, 1, p. 18. [Na hrbtni strani zadnje platnice te številke revije v ciklusu izvirne risbe reproducirano delo V.S.S.D., "POKRAJINA", 1991/92, mešana tehnika.]
  • id.: Razdor površne / Disruption of the Surface, v/in: V.S.S.D. Ljubljana, Galerija Equrna; Piran, Obalne galerije, [1993]. Razstavni katalog.
  • id.: tekst v/in: V.S.S.D. Ti, tebe, tebi, beloočnica. Piran, Obalne galerije, 1994. Razstavni katalog.
  • id.: Zlata ničla, v/in: Bojan Gorenec. Zlata ničla. Ljubljana, Bežigrajska galerija, 1994. Razstavni katalog.
    • Ponatis v/in: Razširjeni prostori umetnosti. Slovenska umetnost 1985–1995 / Art in Extended Spaces. Slovene Art 19851995, pp. 71–75. Ljubljana, Moderna galerija, 2004. Razstavni katalog (Zbornik).
  • Gorupič, Boris: Alen Ožbolt. Umetnost po pošti. Deloskop 18. 3. 2004, 4, p. 49.
  • id.: Alen Ožbolt: Od blizu, od daleč. Deloskop 27. 5. 2004, 14, p. 58 & 10. 6. 2004, 16, p. 4.
  • Grafenauer, Petja: Pisma Alena Ožbolta. Radio Študent 10. 6. 2003, http://old.radiostudent.si/print.php?sid=2010&lang=english .
  • Grafenauer Krnc, Petja: Slika!? /Painting!? (Summary), v/in: Teritori ji, identiete, mreže. Slovenska umetnost 1995–2005 / Territories, Identities, Nets. Slovene Art 1995–2005. Ljubljana, Moderna galerija, 2005, pp. 47–63/113–114. Razstavni katalog.
  • ead.: Proces. individualnost, dialog, večpomenskost, gospodar in funckija / Process, Individuality, Dialogue, Multiple Meaning, Master & Function, v/in: Gorenec / Kariž / Ožbolt Vizualni birokrati / Visual Bureaucrats. Maribor, Umetnostna galerija, 2010. Razstavni katalog.
  • ead.: Druga plat besede v malo drugačni knjigi. Vizualni esej: Petja Grafenauer Krnc. Emzin 2010, 1-2, pp. 142–145.
  • ead.: Nastop namišljenega umetnika Urs Bolda … Galerija Equrna. Dnevnik 23. 11. 2019, 270, p. 30.
  • Gržinić, Marina: Veš, slikar, svoj dolg II? Delo 11. 11. 1987, 263, p. 6.
  • ead.: Zapora pogleda. Veš slikar svoj dolg. Dnevnik 12. 1. 1988, 10, š. 13.
  • ead. / zapisal Sosič, Branko: Malevičev duh v kopijah. Marina Gržinič o razstavi Moskovski portreti v Mestni galeriji. Delo 25. 1. 1991, 20, p. 8.
  • ead.: tekst v/in: Krieg. Klagenfurt, Kärntner Landesgalerie, 1996. Razstavni katalog.
  • ead.: Galerija ŠKUC Ljubljana 19781987 / The ŠKUC Gallery Ljubljana 19781987. Katalog je izšel kot dopolnjen separat revije Sinteza 1988, 79-80-81-82.
    • Ponatis v: Do roba in naprej. Slovenska umetnost 197585. Ljubljana, Moderna galerija, 2003, pp. 164–183.
  • ead.: Veš slikar svoj dolg / Painter Do You Know Your Duty, v/in Veš slikar svoj dolg. Slika slike. Ljubljana, Mestna galerija, 1991. Razstavni katalog.
  • ead.: Slika slike. Delo 5. 3. 1991, 53, p. 8.
  • ead.: Slike iz krvi in mesa. Ars Vivendi 1991, 11, pp. 86–87.
  • ead.: Za novu ekonomiju vidnog polja. Moment (Gornji Milanovac) januar – mart 1991, 21, pp. 5–8.
  • ead.: Galerija ŠKUC Ljubljana 19781987, v/in: Do roba in naprej. Slovenska umetnost 197585. Ljubljana, Moderna galerija, 2003, pp. 164–183. Ponatis teksta iz separata revije Sinteza 1988, 79-80-81-82.
  • Hegyi, Lorand: Europe-Ostasien. Bemerkungen zur Konzeption der Ausstellung und zur Positionierung der zeitgenössischen Kleinplastik, v/in: 6. Triennale Kleinplastik 1995: Europa – Ostasien. Ostfildern-Ruit: Cantz, 1995. Razstavni katalog.
  • Hiršenfelder, Ida: Papirnati žerjavi. Dnevnik 3. 1. 2008, 1, p. 14.
  • ead.: Kamen na nebu. Radio Študent, 9. 7. 2008, http://old.radiostudent.si/article.php?sid=15824 .
  • Hrvatin, Emil: Barok '90. Start (Zagreb) 26. 5. 1990, 557, pp. 6–7 (... Znaš li slikaru svoj dug: "Crno sunce", grafika iz serije Pad anđela svjetlosti, 1988).
  • Jelesijević, Nenad: Črna luknja. http://www.rtvslo.si/kultura/razstave/crna-luknja/354015 , 19. 12. 2014.
  • Kambič, Marjeta: V.S.S.D. v imenu Slovenije. Pred 46. Beneškim bienalom. Slovenec 3. 6. 1995, 126, p. 12.
  • Kapš, Petra: Nit kot material, izraz in metafora. Delo 3. 8. 2007, 177, p. 18.
  • ead.: O pomenu – obstoju V.S.S.D. Razstava V.S.S.D., 20 let pred tem, Galerija Škuc. Večer (Maribor) 15. 10. 2007, 238, p. 12.
  • ead.: Kip v javnem prostoru. Javna kiparska postavitev Ensembles – prosotrski rebusi/kamen na nebu umetnika Alena Ožbolta. Večer (Maribor) 2. 8. 2008, 178, p. 12.
  • Klun, Alenka: Je v svetu ploskih ekranv in selfijev še prostor za večdimenzionalnost? http://www.rtvslo.si/kultura/drugo/je-v-svetu-ploskih-ekranov-in-selfijev-se-prostor-za-vecdimenzionalnost/472294, 19. 11. 2018.
  • Kocjan, Urša: Vidik procesualnosti skozi kiparsko prakso devetdesetih. Likovne besede 2001, 57–58, pp. 114–119.
  • Kolar Sluga, Breda: Intervju / Interview. Bojan Gorenec, Žiga Kariž, Alen Ožbolt & Breda Kolar Sluga, v/in: Gorenec /Kariž /Ožbolt Vizualni birokrati / Visual Bureaucrats. Maribor, Umetnostna galerija, 2010. Razstavni katalog.
  • Kontova, Helena: tekst v/in: XLV Biennale di Venezia. Flash Art Aperto ’93. Emergency/Emergenzia. Milano, Giancarlo Politi Editore, 1993. Razstavni katalog
  • Komelj, Milček: Avtentična podoba časa. I. Trienale sodobne slovenske umetnosti. Delo 27. 8. 1994, 198, p. 8.
  • Košan, Marko: U3 za jutri. Likovne besede 1994, 29-30-31, pp. 42–45.
  • id.: Natura Mortua Ars Vitalis. Delo 23. 12. 1996, 296, p. 7.
  • Koščević, Želimir: Uvod / Introduction, v/in: Cartographers / Kartografowie / Kartográfusok / Kartografi. Geo-gnostičke projekcije za 21. stoljeće / Geo-gnostic projection for the 21st century. Zagreb, Muzej suvremene umjetnosti, 1997. Razstavni katalog.
  • Kovič, Brane: [uvod] v/in: Alen Ožbolt. Sejalec / The Sower 1.000.000. Ljubljana, ŠOU/Galerija Kapelica, 2001. Razstavni katalog.
  • Kramaršič, Jaša: Pogled v kaos. Mladina 11. 2. 1992, 6, p. 38.
  • id.: Dopolnjeno je, pravita Veš, slikar, svoj dolg? ... Mladina 3. 3. 1992, 9, p. 45.
  • id.: Namesto običajne hvalnice. Mladina 16. 3. 1993, 10, p. 37.
  • id.: Sejalec/1.000.000. Kup zlata. Mladina 17. 9. 2001, 37, p. 67.
  • id.: Alen Ožbolt. Bela mandala. Mladina 16. 9. 2002, 37, p. 63,
  • id.: Ljubezen je bojno polje. Od instalacije do okvirja. Mladina 19. 9. 2005, 38, št. 67.
  • Kraner, Kaja: Vizualni birokrati. Večer (Maribor) 6. 10. 2010, 232, p. 14.
  • Križić Roban, Sandra: Osjećaj za feeling … slovenskih slikara prema potrebi. Danas (Zagreb) 12. 10. 1993.
  • Krumpl, Doris: Spacige Sandkasten – Spiele in der Kunsthalle Exnergasse. Der Standard (Graz) 26. 7. 1993, p. 10.
  • Kruntorad, Paul: Novitaeten in alten Bahnen: "herbstliche" Rahmen–Kunst. Der Standard (Graz) 4. 10. 1993.
  • Kumerdej, Mojca: Bližina smrti. Likovne besede 1992, 21–22, pp. 92–101.
  • ead.: Sto let Beneškega bienala. Slovenske novice 15. 6. 1995, 136, p. 13.
  • ead.: Premalo pozorni gostje. Delo 29. 5. 2003, 122, p. 8.
  • Leiler, Ženja: Veš slikar svoj dolg. Prostorski zapis v galeriji Equrna. Mladina 8. 1. 1991, 2, p. 41.
  • Ž. L.: Nomen est omen? Glosica. Delo 6. 7. 1995, 154, p. 8.
  • Lenard, Vid: Presežna neposrednost oblikovane snovi. Dnevnik 12. 8. 2011, 186, p. 17.
  • Logar, Tevž: Na ozadju pretresnega, v/in: V.S.S.D. 20 let pred tem / V.S.S.D. 20 Years Before. Ljubljana, Galerija Škuc, 2007. Razstavni katalog.
  • Lovšin, Polona: Denar kot impresija v globalistični cerkvi. Na prvi razstavi v novi sezoni se v ljubljanski galeriji Kapelica predstavlja Alen Ožbolt, član nekdanjega slikaskega dueta V.S.S.D., s projektom Sejalec / 1.000.000. Finance 1. 10. 2001, 176, p. 15 [avtor ni dovolil fotografiranja, zato so uporabili svojo interpretacijo opisanega projekta].
  • ead.: Umetnost kot pismo ali darilni paket. Finance 10. 6. 2003, 110, p. 15.
  • ead.: Razkošje vizualne estetike. Alen Ožbolt v ljubljanski galeriji Equrna predstavlja najnovejši projekt Od blizu, od daleč. Finance 10. 6. 2004, 112, p. 24.
  • Mastnak, Tanja & Pogačar, Tadej: [skupni uvod, brez naslova] v/in: Revizije. Slika 70+90. Ljubljana: Zavod za kulutrne dejavnosti P.A.R.A.S.I.T.E. Museum, 2001. Razstavni katalog.
  • Medved, Andrej: Lacanovi “Cadaques” v Ožboltovi postavitvi / I “Cadaques” di Lacan nella collcazione di Ožbolt, v/in: Življenje oblik / La Vie des Formes. Piran, Obalne galerije, 2011. Razstavni katalog.
  • Megla, Maja: George Soros na Apertu pri V.S.S.D. Mladina 15. 6. 1993, 23, p. 35.
  • Menaše, Lev: Razstava v dveh stavkih. Galerija Equrna – Alen Ožbolt. Delo 4. 5. 1998, 100, p. 8.
  • id.: Počakajmo na naslednjo razstavo. Alen Ožbolt: Spominska knjiga (cenzurirano). Delo 14. 10. 1999, 239, p. 10.
  • Odziv Alen Ožbolta: Delo 19. 10. 1999, 243, p. 9.
  • Meyn, Norbert: Allegorien / Allegories v/in: Das Urwort Museum. Ausstellung de Stipendiaten des europaeischen Ateliersprogramms der ACC Galeie 1994/95 "Allegorien". Weimar, ACC Galerie, 1995. Razstavni katalog.
  • Mileta, Edita: Pogled v kaos. Danes v razstavnem salonu Rotovž otvoritev razstave. Večer (Maribor) 27. 2. 1992, 47, p. 10.
  • Millet, Catherine: Cartographers. Art Press (Paris) Octobre 1997, 28, p. 75.
  • Mitrović, Slađana: Vrnitev k črni / Back to black, v/in Back to Black 19702014. Ljubljana, Galerija Equrna, 2014. Razstavni katalog.
  • Molek, Ivan: Brezimena slika u plamenu. Start (Zagreb) 1990, 552.
  • Muratović, Amir: Zapeljevanje pogleda. Alen Ožbolt Arjan Pregl. Ljubljana, Televizija Slovenije, 2011.
  • Poročilo: www.rtvslo.si/kultura/drugo/tv-slovenija-zapeljuje-pogled/269480, 29. 10. 2011.
  • Njatin, Lela B.: Danes je prepozno za jutri. Ambient 20, 6. 2008, 77, pp. 102–103.
  • Novakovič Kolenc, Barbara: Alen Ožbolt, v/in: Papir / Paperwork. Ljubljana, Muzeum, 2007. Razstavni katalog. Urednica biografije Helena Pivec.
  • Oblak, Mojca: Neue Slowenische Kunst and New Slovenian Art. Art & Design (London) 3–4, 1994, priloga Design Profile 35: New art from Easterm Europe, pp. 8–17.
  • Osmanagić, Semira: Kako predvideti prihodnost. Nedelo 20. 9. 1998, 38, p. 17.
  • ead.: Dve razstavišči, dve razstavi. Nedelo 19. 9. 1999, 38, p. 17.
  • ead.: Lepo in globoko! ...Alen Ožbolt, Multimedijski center Kibla, Maribor. Nedelo 4. 4. 2004, 14, p. 26.
  • Petrovčič, Matej: V.S.S.D. (Veš slikar svoj dolg), v/in: Pojmovnik slovenske umetnosti po letu 1945: pojmi, gibanja, skupine, težnje (ed. Nadja Zgonik). Ljubljana, Študentska založba ; Inštitut ALUO, 2009. (Koda ; Acta).
  • Pirman, Alenka: Trening (Center). Večer (Maribor) 30. 8. 2008, 200, p. 12.
  • Pivec, Helena: Ljubezen je bojno polje. Večer (Maribor) 24. 9. 2005, 222, p. 12.
  • ead.: Papir ni papir. Večer (Maribor) 4. 3. 2008, 52, p. 14.
  • Pivec, Helena & Novakovič, Barbara: Razširjeni prostori umetnosti. Likovne besede 2005, 73–74, pp. 35–43.
  • Podlesnik, Mateja: Pismo Alenu Ožboltu / Letter to Alen Ožbolt, v/in: Alen Ožbolt. Pisma / Letters 1995–2003. Ljubljana, Bežigrajska galerija, 2003. Razstavni katalog.
  • Potrč, Marjetica: Slovene Sculpture and America: Places and Objects. Slovene Studies (New York) 1993, 15/1–2, pp. 17–33.
  • ead.: Slovenska umetnost in Amerika: Kraji in predmeti / Slovenian Art and America: Places And Objects. M’ars 1995, 3–4, pp. 50–55, 56–61.
    • Ponatis v/in: Razširjeni prostori umetnosti. Slovenska umetnost 1985–1995 / Art in Extended Spaces. Slovene Art 19851995, pp. 240–246. Ljubljana, Moderna galerija, 2004. Razstavni katalog (Zbornik).
  • PreglKobe, Tatjana: Alen Ožbolt. Bežigrajska galerija 2, Ljubljana. Slovenske novice 7. 8. 2003, 181, 21.
  • ead.: Kiparji in knjiga / Sculptors and the Book, v/in: Kiparji in knjiga / Sculptors and the Book. Nova Gorica, Kulturni dom – Mestna galerija Nova Gorica, 2010. Razstavni katalog.
  • ead.: Alen Ožbolt. Grubarjeva galerija na prostem, Ljubljana. Slovenske novice 9. 12. 2010, 286, p. 28.
  • Pueltau, Dirk: The Ornamental Abyss. Decoration in Some Contemporary European Art. Art & Text (Prahran/Melbourne) May 1993, 45, pp. 60–65.
  • Puncer, Mojca: Anketa, v/in: V.S.S.D. 20 let pred tem / V.S.S.D. 20 Years Before. Ljubljana, Galerija Škuc, 2007. Razstavni katalog.
  • Purgar, Krešimir: Fragmented Space. One Approach to Yugoslav Art of the 1980s. Flash Art (Milano) November – December 1990, 155, pp. 112–115.
  • Rae Huffman, Kathy: [citat iz: Marlowe, Dr. Faust], v/in: Veš slikar svoj dolg. Slika slike. Ljubljana, Mestna galerija, 1991. Razstavni katalog.
  • Rak, Peter: Kompaktnost v različnosti. Vizualni birokrati. Delo 2. 10. 2010, 229, p. 15.
  • Schierz, Kai Uwe: Landung in W, v/in: Das Urwort Museum. Ausstellung de Stipendiaten des europaeischen Ateliersprogramms der ACC Galerie 1994/95 "Allegorien". Weimar: ACC Galerie, 1995. Razstavni katalog.
  • id.: Identitaetsprobleme? Das Internationale Atelierprogrammdes ACC. Weimar Kultur Journal 1995, pp. 24–25.
  • Scorretti, Claudio & Ungureanu, Irina: Virtual Pavilion Artists of the World: Imago mundi Slovenia / Virtualni paviljon Umetniki sveta: Imago Mundi Slovenija / Padiglione virtuale Artisti del mondo: Imago Mundi Slovenia, v/in: Imago Mundi Luciano Benetton Collection. Crocetta del Montello: Antiga Edizioni, 2016 (Imago Mundi. Luciano Benetton Collection).
  • Srakar, Andrej: Ensembles – prostorski rebusi / Kamen na nebu. Časopis za kritiko znanosti 2010, 38, pp. 165–168.
  • Srdić, Zoran: Prostor na robu. Ozračje miru. Alen Ožbolt: Rob, igra solz, dvoje, še. Delo 13. 9. 2002, 211, 8.
  • Steininger, Jutta: Heimat und kulturelles Dilemma. Europaer. Kronen-Zeitung (Celovec/Klagenfurt) 7. 10. 1993.
  • Stepančič, Lilijana: Transformacije skrivnostnega. Veš slikar svoj dolg – v Mali galeriji. Delo 20. 3. 1992, 66, p. 7.
  • ead.: tekst v/in: V.S.S.D. Ljubljana, Galerija Equrna; Piran, Obalne galerije, [1993]. Razstavni katalog.
  • ead.: Veš, slikar, svoj dolg na beneškem Bienalu. Slekcija za prireditev Aperto. Delo 6. 1. 1993, 3, p. 7.
  • ead.: tekst v/in: V.S.S.D. Ti, tebe, tebi, beloočnica. Piran, Obalne galerije, 1994. Razstavni katalog.
  • ead.: Telo v umetnosti, umetnost v možganih. Razgledi 30. 8. 1995, 16, p. 34.
  • Škamperle, Igor: Med nujnostjo in naključjem. Mladina 16. 10. 1987, 35, pp. 21–28, priloga Prizma leto 14, 8.
  • Škerbot, Maja: NIT – vaše in naše zasebnosti / THREAD – Privacies Yours and Ours, v/in: Nit. Mednarodna razstava vizualnih umetnosti / Thread. International Exhibition of Contemporary Visual Arts. Slovenj Gradec, Koroška galerija likovnih umetnosti, 2007. Razstavni katalog.
  • ead.: Seznam umetnikov in predstavitev razstavljenih del / List of Artists and representation of Exhibited Works … Alen Ožbolt, v/in: Nit. Mednarodna razstava vizualnih umetnosti / Thread. International Exhibition of Contemporary Visual Arts. Slovenj Gradec, Koroška galerija likovnih umetnosti, 2007. Razstavni katalog, pp. 64–65.
  • Šlibar, Neva: Wer hat Angst vor Peter Weibel? Der Standard (Graz) 16. 1. 1998, 2764, p. 10.
  • Španjol, Igor: Veš slikar svoj dolg, v/in: Razširjeni prostori umetnosti. Slovenska umetnost 1985–1995 / Art in Extended Spaces. Slovene Art 19851995, pp. 388–389. Ljubljana, Moderna galerija, 2004. Razstavni katalog (Zbornik).
  • id.: Voices of Transition. Contemporary Artists from Slovenia / Glasovi tranzicije: sodobni umetniki iz Slovenije / Voci della tansizione: artisti contemporanei della Slovenia, v/in: Imago Mundi Luciano Benetton Collection.
  • Crocetta del Montello: Antiga Edizioni, 2016 (Imago Mundi. Luciano Benetton Collection).
  • http://www.imagomundiart.com/artworks?collections[]=38605 ;
  • http://www.imagomundiart.com/collections/slovenia-voices-transition
  • Šuvaković, Miško: Fragmentarni disurzi o slikarstvu in kiparstvu … Logika fragmenta V.S.S.D., v/in: Anatomija angelov. Razprave o umetnosti in teoriji v Sloveniji po letu 1960. Ljubljana, Znanstveno in publicistično središče, 2001. (Sophia 2/2001).
  • id.: Izziv ali konflikt razlik: Ljubezen je bojno polje. Kratek esej o razstavi Alena Ožbolta in Žige Kariža Ljubezen je bojno polje /A Challenge or a Conflict of Differences: Love is a Battlefield. A Short Essay on the Exhibition of Alen Ožbolt and Žiga Kariž Love is a Battlefield, v/in: Alen Ožbolt & Žiga Kariž. Ljubezen je bojno polje / Love is a Battlefield. Ljubljana, Galerija Škuc; Celje, Likovni salon; Nova Gorica, Mestna galerija, 2005. Razstavni katalog.
  • id.: Meje figurabilnega. Nestabilnosti. Ontologije slike med: modernizmom – antimodernizmom – postmodernizmom – in – globalizmom, v/in: Figuralno, figurativno, figurabilno. Stalna zbirka Obalnih galerija Piran 1976 – 2010. Piran, Obalne galerije, 2011. (Edicija Artes).
  • Štefanec, Vladimir P.: Poziv k premisleku. Vizualno učinkovito. Alen Ožbolt: Sejalec 1.000.000. Delo 26. 9. 2001, 222, p. 9.
  • id.: Zanimivih razstav ne zmanjka. Kritikova ocena sezone 2002/03 – likovna scena (2). Delo 3. 9. 2003, 203, p. 18.
  • id.: Klet in dnevna soba. Žiga Kariž & Alen Ožbolt: Ljubezen je bojno polje. Delo 26. 9. 2005, 223, p. 9.
  • id.: Upravičeno jezni umetnik. Alen Ožbolt: Ensembles – Prostorski rebusi / Kamen na nebu. Delo 18. 8. 2008, 190, p. 9.
  • id.: Umetniki proti kapitalizmu. Sodobnost november–december 2008, 11–12, pp. 1491–1498.
  • Šutej Adamič, Jelka: Beli, pogrnjeni pesek skupine V.S.S.D. Delo 6. 12. 1994, 282, p. 14.
  • ead: Prostorska slika V.S.S.D.: iz Benetk začasno na ogled še v Equrni. Delo 2. 9. 1995, p. 8.
  • ead.: Nedeljski kažipot. Alen Ožbolt. Prej in potem. Nedelo 12. 4. 1998, 15, š. 9.
  • ead.: Izsanjan triptih. Aerobij (dihanje in zračne študije) Alena Ožbolta. V Mali galeriji so na ogled Ožboltove najnovejše slike, ki zaključujejo triptih. Od gorečih preko tekočih do zračnih slik. Delo 6. 9. 1999, 206, p. 6.
  • ead.: Ko bolijo oči od zlate svetlobe. Delo 20. 9. 2001, 217, 8.
  • ead.: Robna dogajanja v Moderni. Delo 7. 9. 2002, 206, 8.
  • ead.: Razstava o fotografiji, ki to ni. Galerija Photon: umetnik Alen Ožbolt danes razmišlja o fotografiji, pri kateri mu ni bilo treba držati v roki fotografskega aparata. Delo 23. 9. 2015, 221, p. 17.
  • Teržan, Vesna: Šestindvajset umetnikov in kolektivno telo Irwina pod nadzorom. Razgledi 10. 12. 1997, 23, p. 25.
  • ead.: Teorije. Manieristične vizije: Slovenija in prihodnost umetnosti. Equrna, Ljubljana, 28. 9. – 2. 10. 1998. Razgledi 16. 9. 1998, 17, p. 31.
  • Urbančič, Vojko: Urbančič, Vojko: V.S.S.D. Primorski dnevnik (Trst) 10. 11. 1994, 307/Republika 10. 11. 1994, 308, p. 17.
  • id.: Deloskop. Alen Ožbolt. Deloskop. Delo 20. 3. 2003, 65, p. 16.
  • id.: Vrnitev V.S.S.D. na Stari trg 21. Delo 13. 9. 2007, 211, p. 14.
  • id.: Kritika na privatizacijo prestolnice. Alen Ožbolt na travniku Gruberjeve galerije. Delo 3. 7. 2008, 152, p. 15.
  • Viculin, Marina: Avangarda u samostanu. "Frakcija jugoslavenskekulture" u Franjevačkom samostanu na Širokom Brijegu. Oko (Zagreb) 4. 10. 1990, n.s. 20, p. 19.
  • Vidmar, Vladimir: Na kraju zločina, v/in: Alen Ožbolt. Brez naslova / Untitled. Ljubljana, Galerija Škuc, 2014. Razstavni katalog.
  • Vignjević, Tomislav: Neulovljiva podoba narave. Ob projektih skupine "Veš slikar svoj dolg". M’ars 1989, 4, pp. 65.
  • id: Goreča slika (T. V.). Teleks 15. 2. 1990, 46, p. 44.
  • id.: Razgradnja pogleda. Start (Zagreb) 2. 3. 1991, 577, p. 79.
  • id.: tekst v/in: Bojan Gorenec + V.S.S.D. Kreuzpunkt. Korrespondenz II. Ljubljana, Škuc ; Wien, Kunsthalle Exnergasse, 1993. Razstavni katalog.
  • id. : An Essay on Contemporary Slovenian Art. Balkanmedia (Sofia) 1993, 1, pp. 44–45.
  • id.: Pogovor z V.S.S.D. M’ars 1993, 1–2, pp.17–18 + pp. 19–21.
  • id.: Veš slikar svoj dolg. Rdeče morje (prostorska slika). M’ars 1993, 1–2, p. 35 + naslovnica.
  • id.: Nevsiljiva mehkoba. Alen Ožbolt: Mesečnik. Tretji človek (mehka postavitev). Informacijski center Moderne galerije … Razgledi 3. 4. 1996, 7, p. 36.
  • id.: Slika svijeta. Umjetnička kartografija Alena Ožbolta /A World Picture. Artistic Mapping of Alen Ožbolt, v/in: Alen Ožbolt. Mapping / Mapiranje. Zagreb, Studentski centar, Sveučilište u Zagrebu, 1997. Razstavni katalog.
  • id.: Ikone nevidnega. Alen Ožbolt, Aerobij (dihanje in zračne študije). Razgledi 13. 10. 1999, 19/1146, p. 31.
  • id.: Prostorska slika. Ampak November 2001, 11, p. 64.
  • id.: Tematizacije prostorov umetnosti. Alen Ožbolt: Rob, igra solz, dvoje, še. art.si December 2002, 2, pp. 22–23.
  • id.: Izrisane sanje. Alen Ožbolt: (Po)noči. Galerija Kolizej ... hotel Lev. Delo 28. 3. 2003, 65, p. 16.
  • id.: Izvirna variacija. Alen Ožbolt: Odprto zaprto. Delo 21. 5. 2003, 115, p. 17.
  • id.: Nagrada Prešernovega sklada: kipar Alen Ožbolt za razstavo Rob, Igra solz, Dvoje, Še, v/in:
    • Prešernov sklad 2003. Ljubljana, Upravni odbor Prešernovega sklada, 2003, s.p. – Portret.
  • Poročila o Prešernovih nagradah in nominacijah: Delo 10. 1. 2003, 7, p. 8; Delo 10. 2. 2003, 32, p. 8; Večer 10. 2. 2003, 31, p. 9; Dnevnik 10. 2. 2003, 38, p. 13, vse s portretom; Nedelo 9. 2. 2003, 6, p. 27 (izjavi: Jurij Krpan in Lilijana Stepančič).
  • id.: Anketa, v/in: V.S.S.D. 20 let pred tem / V.S.S.D. 20 Years Before. Ljubljana, Galerija Škuc, 2007. Razstavni katalog.
  • id.: Vprašanja, ki jih zastavljajo oblike: Trije odgovori /Questions Asked by Forms:Three Answers, v/in: Gorenec /Kariž /Ožbolt Vizualni birokrati / Visual Bureaucrats. Maribor, Umetnostna galerija, 2010. Razstavni katalog.
  • id.: Alen Ožbolt, v/in: Pogledi na slovensko kiparstvo 1975–2015 po izboru likovnih kritikov. Velenje, Festival Velenje, Galerija, 2015. Razstavni katalog.
  • id.: Prestopanje medijskih mej ali iskanje sinteze / Crossing Media Boundaries or the Search for Synthesis. Likovne besede 2015, 102, pp. 57–58.
  • id.: Dve interpretaciji podob narave. V.S.S.D., v/in. Iskanje matrice. Velenje: Festival Velenje, Galerija, 2016. Razstavni katalog.
  • Visočnik, Mitja: Likovni Pogled v kaos. Ob razstavi v Razstavnem salonu Rotovž. Delo 27. 3. 1992. 72, p. 6.
  • Vitta, Maurizio: Al di la della biennale. D’ars (Milano) agosto 1995, 36/1, pp. 36–43.
  • Vodeb, Oliver: Kip kot dobra komunikacija, v/in: Alen Ožbolt. “Ensembles prostorski rebusi”. Kamen na nebu. Ljubljana, Zavod za kiparstvo, 2009. Razstavni katalog.
  • Vrečko, Asta: Kolikor gledalcev, toliko pogledov. Pogledi 3. 11. 2010, 16, p. 29.
  • Wallas, Armin A.: Das Ich und das Andere oder Die Irritationen der Identitat; Ein Streifzug durch die 46. Kunstbiennale von Venedig. Mnemosyne (Celovec/Klagenfurt), September 1995, 19, pp. 45–54.
  • Weibel, Peter: Umetnost onstran bele kocke, v/in: U3. Drugi trienale sodobne slovenske umetnosti. Ljubljana, Moderna
  • galerija, 1997. Razstavni katalog.
  • Weibel, Peter & Zabel, Igor: U3. 2.Trienale sodobne slovenske umetnosti /2nd Triennale of Contemporary Slovenian Art. M’ars 1997, 2, pp. 22–30.
  • Zabel, Igor: Specus spec(tac)ulorum v/in: V. S. S. D. Slovenski paviljon / Slovene Pavilion / Padiglione della Slovenia (Ateneo San Basso 7. 6. 29. 8. 1995), XLVI Esposizione Internazionale d'arte La Biennale di Venezia, Moderna galerija / Museum of Modern Art / Museo d'arte moderna, Ljubljana, 1995. Ljubljana, Moderna galerija, 1995. Razstavni katalog.
  • id.: "Republic of Slovenia (V.S.S.D.)", v/in: La Biennale di Venezia. 46. esposizione internazionale d'arte, Venezia: Marsilio Editori s.p.a., Edizione La Biennale di Venzia, 1995, pp. 176–177. Razstavni katalog.
  • id.: Specus spec(tac)ulorum, v/in: Speculationes. Ljubljana, ISH–Fakulteta za podiplolomski humanistični študij, 1997, pp. 115–134. (Studia humanitatis. Minora). [Dopolnjen tekst iz kataloga razstave v slovenskem paviljonu na beneškem bienalu 1995].
  • id.: Slovene Art of the Nineties. Some Remarks / Űber die slowenische Kunst der neunzinger Jahre / A kilencvenes évek szlovén müvészetéröl, v/in: P.A.R.A.S.I.T.E. Museum Gyüjteménye / Sammlung / Collection. Ljubljana, Moderna galerija, 1995. Razstavni katalog.
  • id.: Ima igrivost umetnosti tragični značaj? Likovna umetnost danes, v/in: Ljubljana mesto kulture. Ljubljana, Mesto Ljubljana, 1997, pp. 114–119. Publikacija ob Evropskem mesecu kulture je izšla tudi v angleščini:
  • Ljubljana, City of Culture: The tragic playfulness of art.
  • id.: Art in Slovenia since 1945, v/in: Aspects / Positions. 50 Years of Art in Central Europe 1949–1999. Dunaj / Vienna, Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig Wien, 1999. Razstavni katalog (2 zvezka).
  • id.: Sodobna slovenska umetnost od devetdesetih let do danes / Contemporary Slovene Art since 1990s, v/in: Izbrana dela slovenskih avtrojev iz zbirk Moderne galerije 1950–2000 / Selected Works of Slovene Artists from the Museum of Modern Art Collections 1950–2000. Ljubljana, Moderna galerija, 2002. Razstavni katalog.
  • id.: Robovi, ali zgoščevanje praznine. Ob postavitvi Alena Ožbolta Rob, Igra solz, Dvoje, Še. Ljubljana, Moderna galerija, 2002. Razstavni list.
  • Zabel, Igor / pripravil Veselič, Boštjan: [izjava v] Odmevi. Kultura. Alen Ožbolt. Rob, igra solz, dvoje, še. Televizija Slovenije 1, 10. 9. 2002.
  • id.:Polje, oko, rez in telo, v/in: Razširjeni prostori umetnosti. Slovenska umetnost 1985–1995 / Art in Extended Spaces. Slovene Art 19851995, pp. 40–65. Ljubljana, Moderna galerija, 2004. Razstavni katalog (Zbornik).
    • Ponatis v: Zabel, Igor: Eseji. Ljubljana, Založba /*cf., 2006, pp. 117–145.
  • id.: Teritoriji, v/in: Razširjeni prostori umetnosti. Slovenska umetnost 1985–1995 / Art in Extended Spaces. Slovene Art 19851995, pp. 190–200. Ljubljana, Moderna galerija, 2004. Razstavni katalog (Zbornik).
    • Ponatis v: Zabel, Igor: Eseji. Ljubljana, Založba /*cf., 2006, pp. 146–168.
  • id.: Recall, v/in: East art map. Contemporary art and Eastern Europe. Edited by Irwin. London: Afterall, Central Saint Martins College of Art and Design, University of the Arts London, Cambridge [etc.]: distribution by The MIT Press, 2006, pp. 318–320.
  • id.: Eseji. Ljubljana, Založba /*cf., 2006.
  • Zadnikar, Miha: Knjiga slike (Veš slikar svoj dolg) – recenzija. M’zin September 1990, nulta št., p. 12.
  • Zalar, Franc: Komu gorijo sveče? Ob razstavi V.S.S.D. v ljubljanski Mali galeriji. Dnevnik 11. 3. 1992, 68, p. 14.
  • Zgonik, Nadja: Med-dejanja med profesorji in študenti / Inter-actions between Professors and Students, v/in: Med-dejanja. 2m: Profesorji in njihovi izbrani študenti 2. letnika magistrskega študija (ALUO). Ljubljana, Akademija za likovno umetnost in oblikovanje; Ribnica na Dolenjskem, Galerija Miklova hiša, 2010. Razstavni katalog. [Ob reprodukcijah del utemeljitve profesorjev-mentorjev in mnenja študentov o svojih mentorjih].
  • Zinaić, Milan: Osveščeni dvojec brez krmarja. V.S.S.D. je razkril svoja nezaupljiva vprašanja o svetu in zavrtel kolo na mestu. Dnevnik 17. 5. 1994, 132, p. 15.
  • id.: Veš, Slovenija, svoj dolg? 21. Beneški biennale III: “Poglej kaj so nam napravile iz Mostre, mama!”. Dnevnik 4. 7. 1995, 179, pp. 16–17.
  • id.: Kritik, veš svoj dolg, 4. Razgledi 8. 11. 1995, 21, pp. 34–35.
  • Zrinski, Božidar: Novosti iz zasebnih arhivov. Žiga Kariž & Alen Ožbolt: Ljubezen je bojno polje. Dnevnik 29. 9. 2005, 265, p. 15.
  • Zupančič, Alenka: SCENOapokalipGRAFIJAse [Scenografija apokalipse]. A.V. December 1987, 04, s.p. Avtor scenografije ni imenovan, foto Marko Modic.
  • ead.: Na strani baročnega. Mladina 16. 10. 1987, 35, pp. 21–28, priloga Prizma leto 14, 8.
  • ead.: Svetloba iz groba. Podoba Kristal – posebna številka revije Problemi 1988 (Problemi 9/Razprave 3), pp. 40–61.
  • ead.: “Streli v fikcijo”. Mladina 19. 2. 1988, 7, p. 51.
  • Železnikar, Jaka: Anketa, v /in: V.S.S.D. 20 let pred tem / V.S.S.D. 20 Years Before. Ljubljana, Galerija Škuc, 2007. Razstavni katalog.
  • [več avtorjev]: Ustvarjalni čas / Creative Time … Alen Ožbolt, v/in: Sedanjost in prisotnost. Izbor del iz zbirke Arteast 2000+ in nacionalne zbirke Moderne galerije. Ponovitev 1 / The Present and Presence. Arteast 2000+Collection & Selection of Works from the National Collection. Repetition 1. Ljubljana, Moderna galerija, 2012. Razstavni katalog (eds. Igor Španjol, Tamara Soban).
  • [več avtorjev]: Dediščina 1989. Študijski primer: druga razstava. Jugoslovanski dokumenti. Osemdeseta skozi prizmo dogodkov, razstav in diskurzov – 3. del / The Heritage of 1989. Case Study: The Second Yugoslav Documents Exhibition. The 1980s through the Prism of Events, Exhibitions, and Discourses – Part 3. Vse fotografije v katalogu so bile posnete na razstavi Jugoslovanska dokumenta '89, Sarajevo, Olimpijski center Skenderija, avtor Jane Štravs. Ljubljana, Moderna galerija, 2017. Razstavni katalog.
  • [več avtorjev]: Osemdeseta. Slovenija in Jugoslavija skozi prizmo dogodkov, razstav in diskurzov. Ljubljana, Moderna galerija, 2018. (ed. Igor Španjol).
  • [brez avtorja]: Those Modern Slovenians. Flash Art (Milano) May–June 1992, 164, p. 135.
  • [brez avtorja]: V.S.S.D. Chapter (Cardiff) October–December 1994, 4, pp. 5–7.
  • [brez avtorja]: [46. Beneški biennale]. Asahi Shimbun (Japonska) 10. 7. 1995, pp. 44–46.
  • [brez avtorja]: Zadnje dejanje likovne skupine Veš slikar svoj dolg. Delo 6. 2. 1997, 30, p. 7.
Literatura o umetniku

Literatura o umetniku

Alen Ožbolt