Scenografije, likovne opreme

Scenografije, likovne opreme

Marcel Štefančič, jr.: Cabaret D.R.A.C.U.L.A.
Ljubljana, Eksperimentalno gledališče Glej, 1986
Režija Matjaž Zupančič, glasbeni scenarij Alenka Zupančič, scena Jordan Ožbolt, kostumi Sanja Jurca.

Stanko Majcen: Apokalipsa
Ljubljana, Eksperimentalno gledališče Glej, 1987
Režija Matjaž Zupančič, scena Jordan Ožbolt, kostumografka Meta Sever, skladatelj Mario Marolt.
Ocena scenografije Alenka Zupančič, Ars Vivendi 04, 1987 (Bib.)
Predstava je v okviru 3. Bienala mladih ustvarjalcev sredozemskih držav [3. BJCEM] gostovala v Bologni, Palazzo del Podestà.

Matjaž Zupančič je z Veš slikar svoj dolg dve leti za Cankarjev dom pripravljal vizualni spektakel z delovnim naslovom Dimenzije, ke je bil odpovedan tik pred realizacijo (vir: pogovor z Matjažem Zupančičem v Gledališkem listu SNG Drama Ljubljana LXXVIII, št. 9, sezona 1998/99, Uprizoritev 7 (M. Zupančič: Vladimir).

Novi rock 1988
Ljubljana, Križanke, 1988
Oblikovanje plakata, scene Veš slikar svoj dolg.
https://www.youtube.com/watch?v=qu_h_sXUmCI

Problemi. Eseji
Ljubljana, Društvo za teoretsko psihoanalizo
oblikovanje naslovnic V.S.S.D. od letnika 28, 1990, tudi po razpadu skupine.

Tristosedemnajst a tišina ka
Ljubljana, AGRFT in Lutkovno gledališče Ljubljana, 1992
Koncept, režija, postavitev predstave – "srečanja" med Marinettijem in Hlebnikovom – Marko Peljhan, igrali študentje 2. in 4. letnika AGRFT iz razreda Mileta Koruna in asistenta Matjaža Zupačiča; scena: Alen Ožbolt, Marko Peljhan, računalniška animacija Miran Klenovšek, zvok Metka Rojc.
Oceni: Jernej Novak, Dnevnik 12. 2. 1992, 40, p. 16; Jelka Šutej Adamič, Delo 11. 2. 1992, 33, p. 6.

Oscar Wilde: Saloma
Ljubljana, Gledališče Glej, 1992
Režija Uroš Trefalt, scena Alen Ožbolt, kostumi Gordana Gašperin.
Ocena: David Lango, Dnevnik 26. 1. 1993, 24, p. 14.

Tone Pretnar: Tiho ti govorim
Celovec, Mohorjeva družba, 1993
Knjižna oprema Alen Ožbolt.

Sinja Ožbolt: Rdeči čeveljčki
Ljubljana, Plesni teater Ljubljana / PTL, 1993. Koprodukcija ŠOU, PTL za projekt De Ark v Antwerpnu – kulturni prestolnici Evrope '93.
Predpremiera plesne predstave je bila 26. 9. 1993 v Gentu / Belgija, v Ljubljani v januarju 1994 predstava še v Linhartovi dvorani Cankarjevega doma.
Koreografija Sinja Ožbolt, dramaturgija Matjaž Zupančič, glasba Mario Marolt, scena Alen Ožbolt, kostumi Bianka Adžić Ursulov.
Oceni: Andreja Tauber, Delo 1. 12. 1993, 279, p. 11; Delo 7. 1. 1994, 5, p. 7.
Za video-adaptacijo predstave je Sinja Ožbolt leta 1995 prejela posebno nagrado Sole blu na 10. mednarodnem festivalu
Riccione TTVV v Italiji (Delo 26. 3. 1998, 71, p. 53).

Mestni muzej Ljubljana, 1994
Začasno zunanjo podobo muzeja sta po naročilu muzeja, oblikovala avtorja V.S.S.D.; mimoidoče naj bi opozarjala na svetovni dan muzejev z geslom Za muzejskimi kulisami.
Poročilo: Delo 18. 5. 1994, 113, p. 2, ilustr.

Sinja Ožbolt: Zrcaljenja
Ljubljana, Plesni teater Ljubljana, Cankarjev dom, 1995
Koreografija Sinja Ožbolt, scena Alen Ožbolt, glasba Mario Marolt.
Gledališki list. Ponatis, prevod v: Veš slikar svoj dolg / VSSD. Beseda slike (knjiga). (Izbrane) besede, izjave, teksti 19841995 / The Word of a Painting (Book). (Selected)Words, Statements, Texts 19841995. Ljubljana, Analecta, 2017.
Oceni: Mojca Kumerdej, Slovenske novice, 9. 2. 1995, 32, p. 13; Jasna Škrinjar, Dnevnik 14. 2. 1995, 42,p. 20, ilustr.

Sinja Ožbolt: Skriti vrtovi pogleda
Ljubljana, Plesni teater Ljubljana, 1998
Koreografija Sinja Ožbolt, dramaturgija Damir Zlatar Frey, scena Alen Ožbolt, kostumi Barbara Stupica, fotografija Bojan Brecelj, glasba Mario Marolt.
Ocene: Mojca Kumerdej, Delo 28. 3. 1998, 73, p. 8; Mojca Kumerdej, pogovor s koreografijnjo Sinjo Ožbolt, Delo 26. 3. 1998, 71, p. 8; Klemen Markovčič, Večer 31. 3. 1998, 75, p. 18; Tatjana Greif, Dnevnik 31. 3. 1998, 88, p. 20.

Milan Jesih: Kobila
Nova Gorica, Primorsko dramsko gledališče, 1998
Režija Matjaž Zupančič, scena Alen Ožbolt, kostumi Janja Korun, glasba Mario Marolt; predstava v mali dvorani PDG.
Gledališki list 42/4, 1998. Poročilo: Slavko Pezdir, Delo 4. 3. 1998, 52, p. 13, ilustr.

50 let Moderne galerije (dokumentarna razstava)
Ljubljana, Moderna galerija, od 23. 12. 1998
Razstavo je postavil Alen Ožbolt.

Sinja Ožbolt: Ritem tveganja / Rhytm of Risk
Ljubljana, Plesni teater Ljubljana, 2001
Javna vaja za predstavo na Titovem trgu v Kopru 10. julija 2001; prva premiera predstave je bila oktobra v Londonu, Jacksons Lane Theatre, v okviru festivala Zone 3, ljubljanska premiera pa 9. 11. 2001 v Plesnem teatru Ljubljana.
Scenograf A. Ožbolt je prisoten na odru, iz mivke oblikuje sprialne oblike. Kostumi Almira Sadar.
Ocene: Amelia Kraigher, Dnevnik 13. 7. 2001, 186, p. 13 in Dnevnik 12. 11. 2001, 305, p. 11; T.D., Delo 9. 11. 2001, 258, p. 21; Mojca Kumerdej, Delo 14. 11. 2001, 262, p. 9; Daliborka Podboj, Večer 15. 11. 2001, 263, p. 11, ilustr. (foto Bojan Brecelj); intervju s Sinjo Ožbolt, Večer 26. 3. 2003, 70, p. 12.

Sinja Ožbolt: Blastostrelka
Ljubljana, Plesni teater Ljubljana, 2003
Koreografija Sinja Ožbolt, scena Alen Ožbolt, kostumi Sanja Grcić; predstava z besedili, njena krajša verzija je bila decembra 2002 uprizorjena v Kobenhavnu, v programu Dansescenen;
Ocene, poročila: Mladina 13. 1. 2002, 2, p. 63, Parada (ilustr); Delo 13. 1. 2003, 9, p. 17, ilustr.; Mojca Kumerdej, Delo 11. 1. 2003, 8, p. 7 in Delo 17. 1. 2001, 13, p. 8 (opis scenografije).

Nina Meško: What a Feeling
Ljubljana, zavod Maska in Cankarjev dom, 2003
Multimedijska predstava v izvedbi N. Meško, kuratorstvo živih instalacij: Dejan Habicht & Tanja Lažetić, Žiga Kariž, Alen Ožbolt, Tobias Putrih, Sašo Vrabič.
http://ski.emanat.si/nina-mesko/

Matjaž Zupančič: Ljubezni moje babice
Ljubljana, Plesni teater Ljubljana, 2007
Zasnova in režija Matjaž Zupančič, scena Alen Ožbolt, kostumi Bjanka Adžić Ursulov.
https://vimeo.com/56904209

Andrej Rozman Roza, Davor Božič: Neron
Ljubljana, Drama SNG, 2009
Pop-rock muzikal, režija Matjaž Zupančič, scena Alen Ožbolt, kostumi Bjanka Adžić Ursulov.
Gledališki list Drama 04 / sezona 2009/10
Ocena Ignacija Fridl, Dnevnik 20. 3. 2009, 66, p. 19.

Martina Ruhsam: Rezultat – Gib – Vložek Izid (performans)
Ljubljana, Plesni teater Ljubljana, 2010
Izvedbene taktike Vlado Gotvan Repnik, scena Alen Ožbolt.

Hanoh Levin: Rekviem
Ljubljana, Mestno gledališče Ljubljana, 2011
Režija Matjaž Zupančič, scena Alen Ožbolt, kostumi Bjanka Adžić Ursulov.
https://www.mgl.si/sl/program/predstave/rekviem/
Ocena: Primož Jesenko, Dnevnik 23. 11. 2011, 271, p. 16, ilustr.

Eugène Ionesco: Inštrukcija
Ljubljana, Lutkovno gledališče Ljubljana, 2013
Režija in dramaturgija Matjaž Zupančič, scena Alen Ožbolt, kostumi Bjanka Adžić Ursulov.
https://www.2010-2016.borstnikovo.si/sl/showcase-2013/innstrukcija_1/
Ocena: Vesna Jurca Tadel, Pogledi 24. 4. 2013, 8, ilustr.; Delo 1. 3. 2013, 50, p. 27, ilustr.

Harold Pinter: Praznovanje
Kranj, Prešernovo gledališče Kranj, 2013
Režija Matjaž Zupančič, scena Alen Ožbolt, kostumi Bjanka Adžić Ursulov.
Gledališki list 2013/2014, 2. http://veza.sigledal.org/uprizoritev/praznovanje
Ocena: Ana Perne, Dnevnik 7.10.2013, 232, p. 21, ilustr.

Majda Senčar: Okruški.Odstiranja. Iskrivost nežnih časov.
Grosuplje, samozaložba, 2013. Notranja oprema knjige Alen Ožbolt in Tjaš Iliaš.

Thornton Wilder: Naše mesto.
Celje, Slovensko ljudsko gledališče Celje, 2014
Režija Matjaž Zupančič, scena Alen Ožbolt, kostumi Bjanka Adžić Ursulov.
Gledališki list 63/6, 2013/2014. http://www.slg-ce.si/uploads/gledaliski_list/NASE%20MESTO-gl-web.pdf
Oceni: Nike Leskovšek, Dnevnik 24. 2. 2014, 45, p. 25; Zdenko Kodrič, Večer 28. 2. 2014, 49, p. 14.

Josif Brodski: Demokracija!
Ljubljana, SNG Drama, Mala drama, 2015
Režija Matjaž Zupančič, scena Alen Ožbolt, kostumi Bjanka Adžić Ursulov.
http://www.drama.si/repertoar/delo?id=1912
Ocene: Zala Dobovšek, Dnevnik 28. 9. 2015, 225, p. 34; Nika Arhar, Delo 28. 9. 2015, 225, p.15, ilustr. http://radiostudent.si/kultura/teater-v-eter/oblast-je-pri-nas-ljudska .

William Shakespeare: Romeo in Julija
Celje, Slovensko ljudsko gledališče, 2017
Režija Matjaž Zupančič, scena Alen Ožbolt, kostumi Bjanka Adžić Ursulov.
Oceni: http://www.rtvslo.si/kultura/oder/edina-krivda-romea-in-julije-je-da-sta-bila-zaljubljena-druzba-pa-je-ubila-njuno-ljubezen/415254 (17. 2. 2017); Melita Forstnerič Hajnšek, Večer 1. 4. 2017, 76, p. 16, ilustr.

Matjaž Zupančič: Pesmi živih mrtvecev
Kranj, Prešernovo gledališče in Celje, Slovensko ljudsko gledališče, 2017
Režija Matjaž Zupančič, scena Alen Ožbolt, kostumi Bjanka Adžić Ursulov, video Marko Naberšnik
https://www.pgk.si/repertoar/pesmi_zivih_mrtvecev/294
Ocena: Petra Vidali, Večer 9. 10. 2017, 234, š. 8

Scenografije, likovne opreme

Scenografije, likovne opreme

Alen Ožbolt